Norden for medlemmer

Studenterforeningen og venner samlet i Uppsala under Vårbalsweekenden i maj 2017.

Nordisk Senior har til opgave at opretholde kontakten til vores venskabsforeninger og -nationer og rejse ud i Norden for at repræsentere Studenterforeningen.

Senioratet, Festudvalget og foreningens øvrige medlemmer rejser også lejlighedsvis med ud til arrangementer og fester. Ved at rejse med, får man muligheden for at opleve andre universitetsbyer i Norden og møder studiekulturens enorme diversitet.

Som medlem af Studenterforeningen, kan man søge ÖT-Legatet. Legatet bliver giver til folk, der er studere på en videregående uddannelse og vil på udveksling i norden. Du kan læse mere om legatet og ansøgningsprocessen her eller under fanen ÖT legat.

Ved spørgsmål om det nordiske samarbejde, står Nordisk Senior med glæde til rådighed via mailadressen: info@studenterforeningen.dk.